четвер, 22 квітня 2021 р.

Від індивідуального здоров'я до здоров'я громади. Огляд найкращих практик

22 квітня на сторінці Публічні бібліотеки Солом’янки у facebook відбулася онлайн-зустріч із фахівцями зі здорового способу життя Отто Стойкою та Іриною Цісар «Від індивідуального здоров'я до здоров'я громади. Огляд найкращих практик». Зустріч провели Публічні бібліотеками Солом’янки спільно з Київським міським центром громадського здоров’я та Київським міським центром соціальних служб.

Цікава й інформативна лекція фахових медиків відповідає на багато питань, які виникають у будь-якої свідомої людини, яка хоче якнайдовше залишатися здоровою й дієздатною. Наскільки впливає суспільство на стан здоров’я людини? Яка роль самої людини у впливі на стан свого здоров’я?
Своїм прикладом Отто Стойка й Ірина Цісар демонструють переваги здорового способу життя і як добре, коли батьки демонструють позитивний досвід здорового життя своїм дітям. Тоді діти навіть не питають себе: треба це мені чи ні, а живуть здоровим і насиченим життям.
Лікарі з’ясували, які чинники впливають на формування звички дотримуватися здорового способу життя, як відшукати мотивацію для цього, які переваги має здоровий спосіб життя, які книжки можна прочитати з цієї теми, які складники входять до поняття «здоровий спосіб життя». І взагалі – що таке цей здоровий спосіб життя? Отто Стойка й Ірина Цісар дали корисні й дієві рецепти для тих, хто хоче бути здоровим без ліків.
Про це ви можете дізнатися, переглянувши відео.

Немає коментарів:

Дописати коментар