пʼятниця, 12 липня 2024 р.

Читаємо книжки, малюємо героїв: "Чи вмієш ти свистати, Юганно"

Не всім пощастило мати дідуся. Але якщо вже вам щастить як Ульфові, то ви 100% переконуватимете всіх, що дідусі існують, аби ловити з онуками рибу і вчити їх свистати. І, звісно, - щоб дарувати найважливіший досвід чуйності й любові своїм онукам та їхнім друзям!

- Чого в мене немає дідуся? - питає Берра.
- Хтозна, - відповідаю. - Та я достеменно знаю, де його взяти.
- І де ж? - допитується Берра.
- Завтра побачиш, - обіцяю я.

Тож найближчого вівторка на Творчих читаннях у Центральній бібліотеці Солом'янки про це дізнаємося й ми - знайомлячись із книжкою "Чи вмієш ти свистати, Юганно?" від шведського письменника і сценариста Ульфа Старка. Далекого 1975 року, коли багатьох з нас ще не було і в проєкті, Ульф Старк розпочав писати для дітей, а з 1984 року - цілком присвятив себе дитячій літературі. Відтоді він є шанованим письменником, а його твори удостоєні багатьох престижних літературних премій.

Повісті Старка "Чи вмієш ти свистати, Юганно?", "Маленька книжка про любов" та "Диваки і зануди" внесено до шкільної програми, а твори «Петер і червоний птах», «Мій друг Персі, Бофало Біл і я» - до програми з поглибленим вивченням світової літератури.
Тож без зайвих слів - до зустрічі наступного вівторка!

Місце: вул. Освіти, 14а
Дата: 16 липня
Час: о 16:00
Вхід вільний
Укриття є

Немає коментарів:

Дописати коментар