пʼятницю, 5 березня 2021 р.

Як зміцнити своє психічне здоров'я

4 березня на сторінці Публічні бібліотеки Солом’янки у facebook відбувся вебінар фахівців зі здорового способу життя Отто Стойки - лікаря-методиста Київського міського центру громадського здоров’я та Ірини Цісар - психолога Київського міського центру соціальних служб «Як зміцнити своє психічне здоров'я».

Психічне здоров'я - це рівень психологічного добробуту, який визначається не тільки відсутністю психічних захворювань, а й низкою соціально-економічних, біологічних і чинників, що стосуються навколишнього середовища. 
Психічне здоров’я – це одне з ключових складників здоров’я взагалі. 

Одним із сучасних факторів негативного впливу на психічне здоров’я людини є постокоронавірусний синдром. Як позбутися його впливу на організм людини, розповіли Отто Стойка та Ірина Цісар.
Фахівці звернули увагу на важливість таких речей в збереженні психічного здоров’я:
  • Повноцінний сон (дали конкретні поради, як покращити якість свого сну, спираючись на дослідження сомнологів). 
  • Психологічний комфорт (спілкування, розуміння оточення).
Для покращення свого психічного стану лікарі дали такі поради:
  • пити чисту воду;
  • в роботі використовувати правило «помідора»; 
  • як уникнути панічної атаки та багато інших цінних і корисних порад.
Корисними є «телефони довіри», які дали лікарі для тих, хто має потребу в спілкуванні з кризовими психологами.
Цікавим завершенням вебінару став тест на визначення індексу психічного здоров’я.
Докладніше про те, як зміцнити своє психічне здоров’я, дивіться у відео.


Немає коментарів:

Дописати коментар