четвер, 11 червня 2020 р.

Психічне здоров'я та як його зміцнити

"У здоровому тілі - здоровий дух"
Психічне здоров'я - це стан інтелектуально-емоційної сфери, основу якого складає відчуття душевного комфорту, яке забезпечує адекватну поведінкову реакцію. Такий стан обумовлений як біологічними, так i соціальними потребами, а також можливостями їх задоволення. 
Активному довголіттю людини сприяють такі психічні аспекти як стійка психіка, що досягається самовихованням i аутотренінгом; доброта, чуйність, чесність, сумлінність i почуття гумору; бажання жити. Ці фактори більш повно реалізуються при інтелектуальній насиченості життя, творчій праці, сімейному благополуччі.
В той же час довготривале перенапруження є ворогом здоров'я. Реалізуючись у стресовий синдром, воно порушує наше нормальне самопочуття, породжує дискомфорт i хворобу. 

Ввечері 11 червня відбувся вебінар на тему психічного здоров’я, який провели п. Отто Стойка, лікар-методист Київського міського центру громадського здоров'я, к.мед.н. та п. Ірина Цісар, психолог Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Говорили про те, які загрози для людської психіки існують у сучасному світі, які є техніки та прийоми, які допомагають людині опанувати себе. Також не забули і про книжки, які допомагають нам стати сильнішими. Як завжди – динамічно і натхненно – у діалозі між собою і нами – наші гості вже традиційно ділилися знаннями про те, як зберегти здоров’я у всіх сферах нашого буття та вміти допомогти іншим.


Немає коментарів:

Дописати коментар