понеділок, 21 липня 2014 р.

21 липня ми відзначаємо 115 років від дня народження Ернеста Міллера Хемінгуея (1899 - 1961), американського письменника, журналіста, лауреата Нобелівської ремії з літератури (1954). Е. Хемінгуей - автор романів "Прощавай, зброє!", "По кому подзвін", збірок новел "Чоловіки без жінок", повісті - притчі "Старий і море". Історія - притча про старого рибалку Сантьяго перетворилася під пером майстра у справжній шедевр, "поезію, перекладену на мову прози", за його ж таки словами. Один із прототипів твору - рибалка Григоріо Фуентес, котрий жив у присілку Кохімара, на Кубі. Якось, коли рибалка та письменник пливли на шхуні, вони зустріли старого й хлопчика, які боролися з великим марліном. Ця зустріч і стала поштовхом до створення повісті "Старий і море". "Мені ніколи не доводилось вибирати героїв, скоріше, герої вибирали мене. Як і багато моїх попередників, я захоплювався людьми сильними, які підкорюють собі обставини... "Старий і море" - книга, якою я хотів би увінчати працю всього мого життя. Працювати над нею було надзвичайно важко. До мене підкралася старість. Утім, мало хто помирає від старості. Майже всі помирають від зневіри, надзвичайної розумової чи фізичної роботи, важких переживань, нещасного випадку. Людина - найпрацездатніша з усіх живих істот. Довге життя часто позбавляє людей оптимізму. Коротке життя краще", - говорив Е.Хемінгуей. Вже після смерті письменника побачила світ книжка мемуарів "Свято, яке завжди з тобою".

Немає коментарів:

Дописати коментар