середу, 28 травня 2014 р.

"Як тебе не любити, Києве мій!"

Пісня "Як тебе не любити, Києве мій!" була написана в 1962 році. 27 травня ми святкуємо її народження. Ця пісня - візитівка Києва, Гімн столиці України.
Збереглося інтерв'ю про створення знаменитої пісні, яке композитор Ігор Шамо та автор слів - Дмитро Луценко дали ще за свого життя: "Як була написана ця пісня? Ну, звичайно, знайти такі слова, які стали б крилатими, дуже важко, особливо в пісні. Ці слова - "Як тебе не любити, Києве мій" - знає кожен із нас. Коли ми з Дмитром ходили по кручах Дніпрових і думали про те, як би написати таку пісню, з чого починати.ю десь якось почули слова, які хтось промовив "Як таке місто не любити?" - і з'явилися слова: "Як тебе не любити". Рецептів створення пісень не може бути. Єдине, що можу сказати: нам дуже приємно, що ця пісня пройшла випробування часом".

ЯК ТЕБЕ НЕ ЛЮБИТИ, КИЄВЕ МІЙ!
Грає море зелене, тихий день догора,
Дорогими для мене стали хвилі Дніпра, 
Де колишуться віти закоханих мрій...
Як тебе не любити, Києве мій!

В очі дивляться канни, серце в них переллю.
Хай розкажуть коханій, як я вірно люблю.
Буду мріяти й жити на крилах надій...
Як тебе не любити, Києве мій!

Спить натомлене місто мирним, лагідним сном.
Ген вогні, як намисто, розцвіли над Дніпром.
Вечорів оксамити, мов щастя прибій...
Як тебе не любити, Києве мій!

Немає коментарів:

Дописати коментар