понеділок, 12 квітня 2021 р.

Будьмо здоровими і дужими!

8 квітня на сторінці Публічні бібліотеки Солом’янки у facebook до Всесвітнього дня здоров’я відбувся вебінар-інформування «Будьмо здоровими і дужими!», який провів Отто Стойка, лікар-методист Київського міського центру громадського здоров'я.

Здоров’я – це сукупність фізичних, духовних, соціальних якостей людини, що є основною її довголіття та необхідною умовою здійснення творчих планів, високої працездатності. Фізичне здоров’я дає гарне самопочуття, бадьорість, силу. Психічне – дарує спокій та чудовий настрій. Їх можна сформувати тільки шляхом отримання знань і постійної роботи над собою. Для того, щоб зберегти своє здоров’я, треба докладати неабияких зусиль, адже стан здоров’я людини залежить на 20% від спадковості, на 10% – від рівня розвитку медицини, на 20% – від стану довкілля, на 50% – від способу життя. Здоровий спосіб життя – це дії, спрямовані на запобігання захворювань, зміцнення всіх систем організму та поліпшення загального самопочуття людини.

Отто Стойка докладно розповів про необхідність вакцинування від корона вірусу, про можливі реакції організму на вакцину, про загрози і переваги вакцинування для організму людини.
Отто Стойка наголосив, що саме спосіб життя має найбільший вплив на стан здоров’я, а здоровий спосіб життя, в свою чергу, закладає фундамент гарного самопочуття, зміцнює захисні сили організму та розкриває його потенційні можливості.
Розповідь лікаря про необхідність і складові здорового способу життя дивіться докладніше у відео.



Немає коментарів:

Дописати коментар