пʼятницю, 26 червня 2020 р.

Лідерство: вебінар Вікторії Дівоньки

22 та 24 червня на платформі Публічні бібліотеки Солом’янки відбувся вебінар на тему «Лідерство: що це, категорії лідерства, навички лідера і як лідерство працює не лише в професійному, а й сімейному житті» від тренера з персональної ефективності, комунікацій, емоційного інтелекту Вікторії Дівоньки (Освітній хаб міста Києва). Для зручності вебінар було розбито на дві частини, перша – у вигляді наочної презентації, друга – у звичному онлайн-режимі. 24 червня трапилися перебої зі світлом через негоду, тож 26 червня ми надолужували недоотримані знання та робили практичні вправи.

Під час вебінару, як завжди, ми мали що проаналізувати, що переосмислити, що запланувати собі. Головною метою вебінару була відповідь кожного з нас на питання: хто я? який я? чого прагну? яка моя найвища мета? чи здатен я брати на себе відповідальність? які засоби застосовую? який результат це приносить? що мені перешкоджає? чи поважаю я сам себе? чи поважають мене люди, що мене оточують? чи міг би я зробити більше та в ім’я чого? Список питань можна продовжувати нескінченно. 
А ви вже замислювалися на цю тему? Відеозаписи вебінару вам допоможуть!

Заняття 1 (презентація)

Заняття 2 (початок)
Заняття 2 (продовження)

Немає коментарів:

Дописати коментар