середу, 5 січня 2022 р.

Бібліотека рекомендує: Література для жінок

Тетяна Белімова «Винуваті люди»

Для тих, хто хоче зануритись в неймовірну історію кохання, пропонуємо книжку Тетяни Белімової «Винуваті люди». Це не просто роман про кохання, це - чудова історія про те, як людина намагається вижити в умовах, що створює їй життя, але не зневірюється, не втрачає своєї добросердечності і, попри все, сподівається на щасливе життя з коханою людиною.
Події відбуваються в кінці ХІХ на початку ХХ століття, в період перед Першою світовою війною. Ці роки вважалися безжурними та щасливими. Але чи так це було для українців? З книжки також дізнаємося, як в ті часи співіснували між собою поляки, євреї та українці. В центрі сюжету ми бачимо Марусю, вона є дочкою старшого панського конюха, Флора Ігнатовича. Дівчина дуже красива, тому польський шляхтич вирішив взяти її за дружину. Але ж Маруся закохана у Василя… Як склалося їхнє життя, які випробування довелося пережити Марусі з Василем, ми дізнаємося з цього захоплюючого роману.
Книжку читати напрочуд легко і цікаво. Вона притягує своїм сюжетом та зачаровує своєю живою мовою. Читачу від першої до останньої сторінки буде важко відірватися від роману. Різдвяні вихідні потребують саме такої книжки, щоб відволіктися від буденної суєти.

Володимир Лис «Соло для Соломії»

Роман Володимира Лиса «Соло для Соломії» - це прекрасний вибір, щоб, загонувшись в теплий плед зимового вечора, поринути у вир життєвої історії простої поліської жінки Соломії. Для жінок ця книжка особливо цікава, вона заманить Вас уже з перших сторінок і не відпустить, поки не пройдете весь життєвий шлях разом з Соломією.
«Соло для Соломії» це не просто книжка про жіночу долю в сімейних стосунках, а ілюстрація її особистого життя в умовах війни, радянської епохи та колгоспів. Історія життя Соломії ведеться, починаючи з її дитинства. Вона була дуже красивою, лагідною та ніжною дівчиною, тому мала багато залицяльників, але доля і до неї була не надто прихильною. Читаючи, разом з Соломією переживаємо і її юність, і перше кохання, і життя з нелюбом, і радість материнства, і втрату близьких людей. Інколи співчуваємо і переживаємо, інколи не розуміємо її вчинків, але тим ця книжка і прекрасна, бо ми бачимо справжню житейську, не ідеалізовану історію життя простої жінки. Спостерігаючи за долею Соломії, приходить розуміння швидкоплинності людського життя і те, як важливо цінувати хороші моменти і берегти людей, якими дорожиш.
Роман дуже колоритний, описано природу і побут поліської місцевості на Волині, також автор використовує місцевий діалект, що робить цей твір ще більш живим і насиченим.

Жанна Куява «Дерево, що росте в мені»

Якщо на новорічні свята Вам захочеться отримати задоволення від споглядання за переплетінням людських доль та аналізу їхнього життя, то рекомендуємо Вам познайомитися з книжкою Жанни Куяви «Дерево, що росте в мені».
Цей роман насамперед сподобається жінкам, адже тут, здебільшого, йдеться про жіночу долю і коріння, з якого обов’язково мусить вирости дерево. Яким буде це дерево, залежить від того, хто його вирощує. Героїв у романі багато, і в кожного є своя особлива історія, але ці історії, врешті, переплітаються між собою і вливають одна на одну. Коли читаєш книжку, то здається, що тут описані дуже звичайні сільські люди зі своїми звичайним буденним життям, але розумієш, що саме ці люди з їхнім вчинками є унікальними, вони роблять вибір, що властивий лише їхньому розумінню і їхньому сприйняттю. Книга вчить не забувати свою родину, традиції та виховання, які прищепили нам з дитинства, адже саме з них і починається наше коріння. Головну героїню Чеславу прагнули змінити, вплинути на її світогляд, спонукали забути свої традиції, але це привело ні до чого хорошого, вона не стала щасливою.
Читання книжки приносить надзвичайне задоволення, адже крім цікавого сюжету, вона ілюструє взаємовідносини в сучасному українському селі, його звичаї, побут, віру людей в існування чаклунства та відьм.

Коллін Гувер «Покинь, якщо кохаєш…»

Якщо Ви хочете провести свою зимову відпустку разом із зворушливою історією про кохання і не тільки, то радимо познайомитися з романом Коллін Гувер «Покинь, якщо кохаєш…» Прототипом головної героїні є сама авторка, яка в дитинстві була свідком складних відносин між батьками.
В центрі сюжету 23-річна дівчина Лілі, яка втратила батька і в своїй промові на похороні не змогла озвучити жодного хорошого факту про цю людину, бо батько Лілі був тираном для своєї сім’ї. В той же день дівчина знайомиться з Райлі Кінкайдом - і так починається її нова історія. Паралельно з цим сюжетом, через спомини Лілі, розгортається історія її минулого. Дуже важливою в романі є тема домашнього насильства. Письменниця надзвичайно тонко і майстерно показала цю проблему під іншим кутом, дала можливість зрозуміти, чому не всі жертви покидають своїх насильників. З книжки ми бачимо, як важливо не зрадити власним внутрішнім переконанням і знайти в собі сили відстояти свої рішення.
«Покинь, якщо кохаєш…» дуже легка, динамічна і емоційна книжка з надзвичайно живою історією, вона точно не залишить байдужою жодну жінку.

Лора Маршалл «Запит на дружбу»

Якщо Вам хочеться на період свят читати щось таке, що буде лоскотати ваші нерви і тримати в напрузі до останньої сторінки, то, безперечно, Вам потрібен детективний роман Лори Маршалл «Запит на дружбу».
Книжка про жінку Луїзу, якій уже 40 років, але події, що відбулися на її шкільному випускному наздогнали її зараз. Вона - успішна жінка, живе своїм життям, оговтується від розлучення з чоловіком, і раптом, їй у фейсбук приходить повідомлення з запитом на дружбу від однокласниці Марії, але ж ця Марія мертва… Луїза дуже стривожена запитом, адже вона приховує таємницю, що пов’язана з Марією. Далі події розвиваються динамічно і захоплююче, чим більше героїня дізнається, тим більше вона заплутується, а інтрига тримається до самого кінця. Поряд з цікавим сюжетом, автор порушує і соціальну тему булінгу в школі, а також надмірну безпечність в користуванні соціальними мережами.
Рекомендуємо книжку насамперед жінкам, але вона буде актуальною і для підлітків, бо, крім захопливого детективного сюжету, в романі висвітлюються і проблеми, характерні для підліткового віку. Автор нам показує той результат, до якого можуть привести необдумані вчинки по відношенню до інших, а також нагадує, що важливо завжди залишатися собою і не піддаватися поганому впливу інших людей.

1 коментар:

  1. Мені було боляче й розбите серце, коли сім місяців тому між мною та моїм чоловіком у моєму шлюбі сталася дуже велика проблема. настільки жахливий, що подав справу до суду на розлучення. він сказав, що більше ніколи не хоче залишатися зі мною і що більше не любить мене. Тож він зібрав речі з дому і змусив мене та моїх дітей пережити сильний біль. Я намагався всіма можливими способами повернути його, після довгих прохань, але безрезультатно. І він підтвердив, що прийняв рішення і більше ніколи не хоче мене бачити. Тож одного вечора, повертаючись з роботи, я зустрів свого старого друга, який шукав мого чоловіка. Тож я йому все пояснила, і він сказав мені, що єдиний спосіб повернути свого чоловіка — це відвідати чародійця, тому що він справді це теж зробив. Тому я ніколи не вірив у магію, але мені нічого не залишалося, як слідувати його пораді. Потім він дав мені адресу електронної пошти заклинателя, якого він відвідав. dralaba3000@gmail.com. Наступного ранку я надіслала електронного листа на адресу, яку він мені дав, і заклинатель запевнив мене, що я поверну свого чоловіка протягом наступних двох днів. Яке дивовижне твердження!! Я ніколи в це не повірив, тому він поговорив зі мною і сказав мені все, що я мав зробити. Потім я роблю їх без збільшення, тому наступні два дні, на диво, мій чоловік, який не дзвонив мені протягом останніх 7 місяців, дзвонив мені, щоб повідомити, що він повертається. Так дивно !! Тож він повернувся того ж дня, з великою любов’ю та радістю, і вибачився за свою помилку та біль, який він завдав мені та моїм дітям. Тоді з того дня наш зв’язок став міцнішим, ніж раніше, за допомогою чудового заклинателя. Тому я пораджу, якщо у вас виникнуть проблеми, зв’яжіться з доктором алаба на електронну адресу: dralaba3000@gmail.com або зв’яжіться з ним у WhatsApp та Viber за цим номером: +1(425) 477-2744.......

    ВідповістиВидалити