четвер, 16 липня 2020 р.

Привид Борхеса

15.07 о 21:00. Вчергове відбулася таємнича містерія для вечірнього літературного релаксу. Цього разу зустрілися із Привидом Хорхе Луїса Борхеса – аргентинського прозаїка, поета і публіциста, одного з найвидатніших письменників XX сторіччя. У фантастичних за сюжетами новелах, вигадках-притчах (збірки «Вигадані історії», «Алеф», «Рядки піщинок, що біжать») Хорхе Луїс Борхес створив свій світ «знань—лабіринту-загадок», у яких читач виступає і як співавтор. Активно використовуючи метафорику дзеркала і сну, письменник збудував відображені світи-намистини, нанизані на єдину нить.

1 коментар:

  1. Прывітанне, я Хелена Хуліё з Эквадора, хачу пагаварыць пра спадара Бенджаміна на гэтую тэму. аказвае мне фінансавую падтрымку, калі ўвесь банк у маім горадзе адмовіўся ад маёй просьбы прадаставіць мне крэдыт у 500 000,00 долараў, я паспрабаваў усё магчымае, каб атрымаць пазыку ў маіх банкаў тут, у Эквадоры, але ўсе яны адхілілі мяне, таму што мой крэдыт быў невялікім, але з Божай ласкай я даведаўся пра містэра Бенджаміна, таму вырашыў паспрабаваць падаць заяўку на крэдыт. Бог жадае, каб яны выдалі мне крэдыт у памеры 500 000,00 долараў на просьбу аб пазыцы, якую мае банкі тут, у Эквадоры, адхілілі мяне, гэта сапраўды было дзіўным з імі, і мой бізнес ідзе добра. Па электроннай пошце / WhatsApp звяжыцеся, калі вы хочаце атрымаць крэдыт ад іх. Lfdsloans@outlook.comWhatsApp Кантакт: + 1-989-394-3740.

    ВідповістиВидалити