середу, 25 травня 2016 р.

«Світле кіно мандрує бібліотеками»

24 травня в ЦРБ імені Ф.М. Достоєвського відбувся мистецький захід в рамках проекту «Світле кіно мандрує бібліотеками», що передбачає популяризацію світлого кіно, де немає місця насильству та аморальності. На зустріч із студентами КЕМКу завітали член Ради Спілки християнських письменників України, член правління, голова Комітету з питань культури, моралі і духовності та збереження культурної спадщини Громадської ради при КМДА Котлякова Лариса Костянтинівна і мистецтвознавець Данг Алла Анатоліївна.
Молодь ознайомилася із фільмами-переможцями та призерами кінофестивалю «Світло», серед яких «Тримай удар» режисера Анни Дем’яненко, документальний фільм «Всупереч. На два фронти» режисера Ірини Мороз та інші. Молоді люди із захопленням дякували організаторам заходу за переглянуті фільми, які несуть добро, любов, красу і милосердя.

1 коментар:

  1. Здравствуйте, все, я - Адрик Вадим, живущий в городе Курган, я хочу поделиться со всеми вами здесь о том, как мистер Бенджамин помог мне ссудой в размере 15 000 000,00 рублей, чтобы начать доставку продуктов питания после того, как у меня есть работа в Несколько отелей здесь, в Кургане, просто для того, чтобы зарабатывать на жизнь, но, к сожалению, у меня все еще были трудности с оплатой аренды, но сейчас я благодарю Бога, что теперь я работаю на себя, и 5 работников работают под моей опекой. Просто если вы ищете финансовую свободу, я посоветую вам связаться с мистером Бенджамином с этим электронным письмом ниже и номером приложения. lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740.

    ВідповістиВидалити